Kérdése vagy problémája van? Kérjen segítséget ASC-jétől!
Az Academy Evolution folyamat eredményeként az már az elmúlt években is egyértelmű volt, hogy minden Cisco Akadémiának egy Akadémiai Támogatóközponthoz (ASC) kell csatlakoznia. A Támogatóközpontok szerepe és szolgáltatásaik viszont folyamatosan változtak, a Cisco maga sem definiálta pontosan ezeket. A Cisco által július végén kiadott közleményéből, valamint az elmúlt hónapok kommunikációjából viszont már egyértelművé vált, hogy az akadémiák elsődleges kapcsolattartója a választott ASC. Bármilyen, az akadémia működésével vagy oktatással kapcsolatos kérdés, probléma esetén keresse fel Támogatóközpontját.
A magyarországi támogatóközpontok, a HTTP Alapítvány és a Pannon Egyetem munkatársai készséggel állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:
NetAcad ügyfélszolgálat: http://www.netacad.hu/ugyfelszolgalat
HTTP Alapítvány Pannon Egyetem
Tel: +361-225-4702 Tel: +36 88 624023
Email: info@http-alapitvany.hu Email: davida@almos.uni-pannon.hu
Levélezési cím: 1123 Bp. Csörsz u. 45. Levelezési cím: 8200 Veszprém, Egyetem utca 10.